INTENSA ACTIVITAT PROMOCIONAL DE FOTUR EN MIAMI, COINCIDINT AMB LA MIAMI MUSIC WEEK

INTENSA ACTIVITAT PROMOCIONAL DE FOTUR EN MIAMI, COINCIDINT AMB LA MIAMI MUSIC WEEK
03/04/2019

Coincidint amb el festival de música Ultra Music Festival, dins de la Miami Music Week, FOTUR ha dut a terme en la ciutat nord-americana activitats promocionals de la Comunitat Valenciana i del So València. Per a tal fi, es programaren cinc festes en diversos locals d’oci de la ciutat.

La primera nit, el dijous 28 de març es va celebrar la nit de la Comunitat Valenciana en Miami, en el Restaurant Valencia, ubicat en el 1450 de Brickell Ave, propietat del valencià Iván Marzal, on no va faltar la música, el bon ambient i, sobre tot, gran quantitat de públic que va visitar el local per a celebrar la festa amenitzada per dj’s valencians. Tot això, amb la presència de la gastronomia valenciana, que, gràcies a Iván Marzal, està present a esta gran ciutat.

També, en el Centre Wyn Wood, es va celebrar la festa “Cherokke Nation” per el dj Sansixto, en la que participaren els dj’s valencians A-Rida, Garabatto i Víctor Pérez.
El divendres 29, a l’Hotel Atton de Miami, va tindre lloc una pool party , en la que poguérem disfrutar de les actuacions de dj’s internacionals, i de Víctor Pérez.

El divendres i dissabte nit, en Barsecco, un dels locals més de moda de Miami, en la zona Brickell, els dj’s valencians, Sansixto i Víctor Pérez, punxaren en dos festes fins les quatre de la matinada. A més, la productora valenciana VFV, amb la seua marca Baccanali Ibiza, presentà la seua compilació digital, ja a la venta, Electro Scene.

El punt àlgid d’aquesta setmana en Miami, va tindre lloc, amb la poll party de l’Hotel Hyde Resort, una festa que va començar a les 11 del matí i finalitzà a les 20 hores, on el públic va disfrutar de grans actuacions amb el So València i una espectacular animació.
Durant aquests dies, els artistes valencians, compartiren cabina amb grans artistes de països com Argentina, Itàlia, EEUU, etc. que va servir per cenyir llaços al voltant de la cultura musical i compartir experiències.

Les cinc festes realitzades, tingueren com objectiu la promoció i la presència del So València i de la Comunitat Valenciana. En les mateixes es van distribuir mocadors publicitaris, pins de la Comunitat Valenciana, banderoles i marxandatge promocional de la nostra Comunitat, amb la fi de deixar patent la presència de la Comunitat Valenciana en una de les setmanes més importants de la música electrònica a nivell mundial com ho és la Miami Music Week, amb el festival Ultra Music Festival, en els que la presència espanyola i valenciana, era pràcticament nul·la. A elles, cada any assisteixen cents de mils de persones de tot el món. Durant esta marató musical, es presenten als artistes principals de l’escena de la música electrònica. En 2018, més de 1.200 artistes es presentaren en més de 300 esdeveniments organitzats en més de 85 llocs.

La gran final de MMW es coneguda com el festival de música electrònica més important del món, Ultra Music Festival. En el transcurs de 3 dies, a este premiar esdeveniment assisteixen uns 165.000 fanàtics que representen a 90 països i serveix com la conclusió perfecta per a esta setmana de música increïble. Per tot això, és tan important la presència valenciana en Miami durant aquesta setmana, donat que és un gran aparador per a promocionar-nos i mostrar a la resta del món, el So València.

En definitiva, ha sigut una molt bona experiència, que és necessari repetir, sobre tot per la gran acollida del públic de Miami, i en general del panorama internacional, que va prestar molt d’interès en el nostre so. Agraïm a SGAE i Fundació SGAE, Turisme Comunitat Valenciana i VLC Turisme, la seua col·laboració.

Comparteix: